МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ЗБІЛЬШЕННЯ ОБСЯГІВ ДІЯЛЬНОСТІ В СТРАХОВОМУ БІЗНЕСІ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-328-75Ключові слова:
управління підприємствами, страховий бізнес, нарощення діяльності, технології маркетингу, маркетингові інструменти та засобиАнотація
У дослідженні фокус уваги сконцентровано навколо діяльності та розвитку суб’єктів страхового бізнесу. Аналізуються шляхи та засоби нарощення обсягів діяльності страхових організацій. Розглядаються можливості використання в таких цілях технологій маркетингу. На таких засадах метою дослідження визначено узагальнення перспективних маркетингових технологій збільшення обсягів діяльності в страховому бізнесі. Встановлено, що маркетингові технології пов’язані зі здійсненням діяльності за такими векторами, як раціональне ціноутворення, активна робота з цільовим ринковим сегментом (споживачами послуг, існуючими та перспективними), вдосконалення послуг та підвищення рівня їх якості, стимулювання просування послуг. Визначено прорахунки, яких допускаються у підсумку невірної оцінки менеджментом страхової компанії очікувань споживачів, невірної уяви керівництва страхової компанії про якість послуг, низької якості обслуговування, недостовірної рекламної інформації. Визначено особливості впровадження так званого «колеса якості в сфері послуг». Показано, що технологічні маркетингові інструменти, орієнтовані на збільшення обсягів надання страхових послуг, передбачають наступні дії за напрямами реалізованої політики: удосконалення послуг; покращення цінових характеристик послуг; розвиток комунікацій; масштабування розподілу послуг.