ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-328-55Ключові слова:
маркетингова політика, підприємство, резильєнтність, розвиток бізнесу, конкурентоспроможністьАнотація
Стаття присвячена розкриттю ключових напрямів та інструментів формування маркетингової політики підприємств в умовах воєнного часу. Результати досліджень доводять, що на роботу виробничих підприємств в умовах воєнного стану, найсуттєвіше вплинули проблеми із постачанням, збутом та нестачею кваліфікованими працівниками. Стратегічні інструменти маркетингової політики, спрямовані на довгостроковий розвиток підприємства зберігають свою актуальність, а тактичні використовуються для швидкого реагування на зміни. В умовах обмежень на фізичні контакти та переміщення цифрові канали стають основним каналом комунікації, а інколи й збуту. Підприємства можуть активно використовувати соціальні мережі, контекстну рекламу, директ-маркетинг та інші онлайн-інструменти для просування своїх товарів та послуг. Маркетингова політика в таких умовах виступає дієвим інструментом життєстійкості, гнучкості і готовності до швидких змін задля забезпечення розвитку підприємства.