ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ

Автор(и)

  • Наталія САВИЦЬКА Державний біотехнологічний університет Автор https://orcid.org/0000-0001-6569-6772
  • Ірина БУБЕНЕЦЬ Державний біотехнологічний університет Автор https://orcid.org/0000-0003-4893-6118
  • Іван ЗАКОВОРОТНИЙ Державний біотехнологічний університет Автор
  • Орина ІГНАТЕНКО Державний біотехнологічний університет Автор

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-328-55

Ключові слова:

маркетингова політика, підприємство, резильєнтність, розвиток бізнесу, конкурентоспроможність

Анотація

Стаття присвячена розкриттю ключових напрямів та інструментів формування маркетингової політики підприємств в умовах воєнного часу. Результати досліджень доводять, що на роботу виробничих підприємств в умовах воєнного стану, найсуттєвіше вплинули  проблеми із постачанням, збутом та нестачею кваліфікованими працівниками. Стратегічні інструменти маркетингової політики, спрямовані на довгостроковий розвиток підприємства зберігають свою актуальність, а тактичні використовуються для швидкого реагування на зміни. В умовах обмежень на фізичні контакти та переміщення цифрові канали стають основним каналом комунікації, а інколи й збуту. Підприємства можуть активно використовувати соціальні мережі, контекстну рекламу, директ-маркетинг та інші онлайн-інструменти для просування своїх товарів та послуг. Маркетингова політика в таких умовах виступає дієвим інструментом життєстійкості, гнучкості і готовності до швидких змін задля забезпечення розвитку підприємства.

Завантаження

Опубліковано

25.04.2024

Як цитувати

САВИЦЬКА, Н., БУБЕНЕЦЬ, І., ЗАКОВОРОТНИЙ, І., & ІГНАТЕНКО, О. (2024). ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 328(2), 330-335. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-328-55