УПРАВЛІННЯ ВЛАСНИМ КАПІТАЛОМ ПІДПРИЄМСТВ МОБІЛЬНОГО ЗВ’ЯЗКУ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-302-1-50Ключові слова:
власний капітал, підприємство, особливості, функції, статутний капіталАнотація
В статті систематизовано підходи до визначення сутності власного капіталу, який характеризує загальну вартість засобів підприємства, що належать на праві власності і використовуваних ним для формування визначеної частини активів. Проаналізовано ефективність управління власним капіталом підприємств мобільного зв’язку на прикладі ПрАТ «Київстар». Проведений аналіз показав, що підприємству варто вжити заходів щодо покращення стану управління власним капіталом, оскільки ПрАТ «Київстар» залежить від зовнішніх джерел фінансування, на підприємстві відсутній власний оборотний капітал, низькою є рентабельність власного капіталу.