МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ БРЕНДУ ІКЕА У ПОЛЬЩІ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-302-1-43Ключові слова:
маркетингове дослідження, сприйняття бренду міжнародними студентами, етичний кодекс, поведінка покупцяАнотація
Спосіб залишитися на ринку та збільшити свій дохід – використовувати потенціал сучасних маркетингових стратегій.У статті розглянуто сутність таких понять як конкурентної боротьби, етичного кодексу, the halo effect у ІКЕА бізнесі. Протягом останніх років IKEA значно зміцніла на світовому ринку як бренд. Проаналізовано виклики, які постали перед ІКЕА промисловістю: не можна просто вести справи як завжди і розраховувати на зростання прибутку; вони повинні бути пильними і реагувати на важливі тенденції та події, інакше ризикують залишитися позаду більш досвідчених конкурентів. Здійснено та проаналізовано якісне і кількісне маркетингове дослідження серед студентів-магістрів із різних держав світу, які навчаються на магістратурі міжнародної бізнес програми на факультеті управління Варшавського університету щодо сприйняття ними ІКЕА бренду. ІКЕА місія полягає у тому, щоб створювати краще життя для багатьох людей, а тому думка клієнта є найважливішою. Досліджено особливості поведінки покупця при виборі ІКЕА виробів: які потреби задовольняє покупець, коли шукає продукцію; що найчастіше потрібно клієнту при виборі ІКЕА асортименту; зручність покупки. Розглянуто бренди національного та світового рівня, особливість їх функціонування на польському ринку.