МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ НА ПІДПРИЄМСТВАХ МАЛОГО БІЗНЕСУ

Автор(и)

  • Н. ПАВЛІШИНА Національний університет «Запорізька політехніка» Автор https://orcid.org/0000-0001-7715-9202
  • В. РЄЗАНЦЕВА Національний університет «Запорізька політехніка» Автор

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-302-1-31

Ключові слова:

маркетингова діяльність, маркетингова стратегія, підприємство малого бізнесу, підприємець

Анотація

У статті проаналізовано особливості маркетингової діяльності малих підприємств. Зауважено, що мале підприємство – це специфічний суб’єкт ринкових відносин, якому притаманні такі  характеристики як: поєднання в одній особі власника та підприємця, інноваційність, спрощеність комунікацій, робота в умовах конкуренції. Визначено риси, притаманні всім маркетинговим стратегія та наведено специфічні риси притаманні виключно стратегіям підприємств малого бізнесу. Узагальнено маркетингові стратегії, які можуть бути використані підприємствами малого бізнесу. Окреслено низку перешкод, які заважають повноцінному впровадженню маркетингової стратегії у діяльність малого підприємства. Окреслено перспективи подальших досліджень.

Завантаження

Опубліковано

30.01.2022

Як цитувати

ПАВЛІШИНА, Н., & РЄЗАНЦЕВА, В. (2022). МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ НА ПІДПРИЄМСТВАХ МАЛОГО БІЗНЕСУ. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 302(1), 185-188. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-302-1-31