ДОСЛІДЖЕННЯ ВИКОРИСТАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В РЕКЛАМНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-336-46Ключові слова:
штучний інтелект, управління рекламною діяльністю, автоматизація процесів, персоналізація данихАнотація
У статті проаналізовано сучасні тенденції застосування інструментів штучного інтелекту в рекламній діяльності підприємства. Досліджено теоретичну частину цього питання та виявлено, що використання новітніх інструментів не лише підвищує ефективність процесів, а також і забезпечує персоналізовану взаємодію зі споживачами. Було виявлено, що найбільш ефективним штучний інтелект є в автоматизації рутинних процесів та аналітиці великих даних. При застосуванні інструментів штучного інтелекту підіймаються питання етичності використання, висока вартість та захист персональних даних, проте, при належній інтеграції штучний інтелект має значний потенціал для трансформації рекламної діяльності.