ТОВАРОЗНАВЧІ ТА МИТНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ РИНКУ ЖИВИХ КВІТІВ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-336-42Ключові слова:
ринок, живі квіти, зрізані квіти, імпорт, торгівля, квіткове підприємництво, митні платежі, митне оформлення, декларуванняАнотація
У статті розглянуто питання квіткового бізнесу, який входить у першу п'ятірку усіх видів підприємницької діяльності у світі. Наголошено, що понад 50 % вартісного обсягу ввезення всієї квіткової продукції в Україну припадає на свіжозрізані квіти для складання букетів та прикрашення інтер’єру. Показано, що на сьогодні існує низка невирішених питань, пов’язаних із митним контролем та митним оформлення імпортної квіткової продукції при її ввезенні на митну територію України, зокрема, пов’язаних з ігноруванням товарознавчих засад формування якості та процедур ідентифікації товарної продукції. Особливе занепокоєння митних органів є збільшення обсягів недостовірно задекларованої квіткової продукції та безпосередньо контрабанди квітів.