ЕВОЛЮЦІЯ ДИЗАЙНУ САЙТІВ ЯК РЕЗУЛЬТАТ АДАПТАЦІЇ МАРКЕТИНГОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ ДО ЗМІН ПСИХОЛОГІЧНОГО СПРИЙНЯТТЯ ІНФОРМАЦІЇ ЦІЛЬОВИМИ АУДИТОРІЯМИ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-336-9Ключові слова:
адаптація маркетингових інструментів, психологічне сприйняття, користувацький досвід, психотемпоральний маркетингАнотація
У статті проаналізовано еволюцію веб-дизайну як адаптаційний процес маркетингових інструментів до змін у психологічному сприйнятті інформації цільовими аудиторіями. Встановлено, що основними трендами сучасного веб-дизайну є адаптивність, мінімалізм, персоналізація та інклюзивність, які активно застосовуються в комерційних компаніях для підвищення зручності та конверсій. Дослідження показало, що зростає попит на культурно орієнтований веб-дизайн, який враховує унікальні потреби різних груп користувачів. Окрему увагу приділено впливу когнітивного навантаження на взаємодію користувачів із сайтом, а також важливості емоційного дизайну для залучення та утримання уваги споживачів. Незважаючи на активне впровадження даних підходів у таких галузях, як електронна комерція, освіта та державні послуги, залишаються питання щодо оптимального використання психотемпорального маркетингу для підвищення довготривалої взаємодії з користувачами. Результати дослідження мають практичне значення для спеціалістів у сфері маркетингу та дизайну, надаючи рекомендації щодо адаптації веб-дизайну під актуальні психологічні та культурні зміни в споживчій поведінці.