ПРОБЛЕМИ ФУНКЦІОНУВАННЯ МІЖНАРОДНОЇ ТУРИСТИЧНОЇ ІНДУСТРІЇ В УМОВАХ ГЛОБАЛЬНОЇ ПАНДЕМІЇЇ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-304-2(1)-29Ключові слова:
міжнародний туризм, туристичний ринок, туристичний продукт, індустрія туризму, туристичні послуги, туристичні інвестиційні проектиАнотація
У статті досліджено особливості та проблеми міжнародної туристичної галузі в умовах глобальної пандемії. Розкрито сценарії можливого скорочення чисельності туристів та надходження доходів від подорожей. Відзначено особливість розвитку сучасного туризму, яка полягає у трансформації туристичних організацій у міжнародні спільні підприємства, корпорації та асоціації. Показано нові можливості та виклики серйозного випробування для всього туристичного ринку, котрі зумовлені прискоренням процесів цифровізації туристських сервісів, більш активним впровадженням сучасних технологій, актуалізацією індивідуального підходу до клієнта. Підтверджено, що держави вживають заходів для захисту, залучення і просування інвестиційних проєктів в туризмі з метою швидшого відновлення національних економік. Доведено, що у міжнародних перевезеннях туристів провідну функцію виконують - повітряний та морський транспорт. Виявлено очікування зростання чисельності міжнародних туристських подорожей у найближчій перспективі.