ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ ВЛАСНИХ І ОРЕНДОВАНИХ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ НА ТОРГОВЕЛЬНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-304-2(1)-18Ключові слова:
основні засоби, операційна оренда, фінансова оренда, лізинг, торговельне підприємствоАнотація
У статті проаналізовано склад основних засобів, їх динаміка та структура на торговельному підприємстві. Розглянуто особливості організації бухгалтерського обліку основних засобів. Значна увага звернута на особливості обліку основних засобів взятих як у операційну, так і у фінансову оренду. Охарактеризовані особливості фінансової та операційної оренди основних засобів. Розкриті особливості нарахування амортизації та проведення інвентаризації власних та орендованих основних засобів на малих підприємствах роздрібної торгівлі. Порівняли основні норми власних та орендованих основних засобів за Положеннями (стандартами) бухгалтерського обліку та Міжнародними стандартами бухгалтерського обліку.