УПРАВЛІННЯ ІМІДЖЕМ ПІДПРИЄМСТВА
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-304-2(1)-17Ключові слова:
імідж, конкурентоспроможність, позитивний імідж підприємства, управління іміджем, види іміджуАнотація
У статті розглянуто сутність іміджу, його види та вплив на конкурентоспроможність. Виділено чинники, що впливають на зовнішній та внутрішній імідж підприємства. Визначено основні помилки керівників при управлінні іміджем. Сформовано ряд підходів до управління іміджем підприємства.
Завантаження
Опубліковано
18.03.2022
Номер
Розділ
Статті
Як цитувати
БОКОВЕЦЬ, В., & ПИСЬМЕННИЙ, Р. (2022). УПРАВЛІННЯ ІМІДЖЕМ ПІДПРИЄМСТВА. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 304(2(1), 128-130. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-304-2(1)-17