НАПРЯМИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОЗДАТНОСТІ ТУРИСТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-304-2(1)-13

Ключові слова:

туризм, регіон, дестинація, туристичний продукт, конкурентоспроможність

Анотація

Для підприємницької діяльності у сфері туризму та гостинності здебільшого характерна високий рівень конкуренції. Ступінь розвитку ринку, складність роботи на ньому багато в чому диктуються особливостями конкурентного середовища. З переходом на ринкові відносини, створенням незалежних господарських структур та наданням самостійності підприємства та організації опинилися у скрутному становищі. На сьогодні становище таке, що реально існуюча потреба в туристичних послугах невисока через дорожнечу та невідповідність їх якості світовим стандартам. Таким чином, специфіка та особливості конкуренції в туризмі обумовлені тісним взаємозв'язком і взаємозалежністю між різними рівнями конкуренції в туризмі. Синергетичний ефект конкурентоспроможності туристичної системи з'являється тоді, коли конкурентоспроможність забезпечується на всіх рівнях. При розробці концепцій підвищення конкурентоспроможності на будь-якому рівні туризму необхідно використовувати системний підхід і координувати конкурентоспроможність суб'єктів туристичного ринку на всіх рівнях. При правильній організації координації між суб'єктами туристичного ринку можна суттєво підвищити конкурентоспроможність туристичної системи в цілому. Щоб ефективно розвиватися, максимально використовувати свій конкурентний потенціал, вирізнятися на фоні інших дестинацій, туристичний центр повинен мати науково обґрунтовану стратегію сталого розвитку, яка виступає дорожньою картою для управляння туристичною галуззю регіону в контексті загального соціально-економічного прогресу та екологічного благополуччя. Туристичний бізнес має пряму залежність від конкретних дій всієї сукупності підприємств, які є частинами ланцюга процесу створення туристичного продукту. Контроль за цими суб’єктами можна здійснювати тільки в межах туристичного кластеру, що є ефективним засобом для підвищення якості туристичного продукту на етапах його розробки.

Завантаження

Опубліковано

18.03.2022

Як цитувати

КАЛІНІЧЕНКО, С., КОЛЄСНІК, Т., ГРОХОЛЬСЬКИЙ, В., & ГРІБІНИК, А. (2022). НАПРЯМИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОЗДАТНОСТІ ТУРИСТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 304(2(1), 108-112. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-304-2(1)-13