ЯРМАРКОВА ТА ВИСТАВКОВА ДІЯЛЬНІСТЬ У ПЕРІОД ГЛОБАЛІЗАЦІЇ ТА ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ
DOI:
https://doi.org/10.31891/Ключові слова:
ярмаркова, виставкова діяльність, інновації, виставкові послуги, маркетинг, комунікаціїАнотація
У статті розглянуто ярмаркову та виставкову діяльність у період глобалізації та інноваційного розвитку економіки, оскільки інноваційний характер виставково-ярмаркової галузі багато в чому визначає знаходження способів інноваційного розвитку, впровадження нових методів і технологій. Метою дослідження є вивчення комунікативної складової виставок і ярмарків, її можливості в розвитку виробничого потенціалу країни, національної економіки в умовах глобалізації та інноваційного розвитку економіки. Показано, що глобалізація створює сприятливі передумови для перетворення інновацій на провідний чинник розвитку сучасної ринкової економіки, появи нової галузі міжнародних економічних відносин. Інноваційний характер виставкової галузі багато в чому визначає знаходження способів інноваційного розвитку, впровадження нових методів і технологій. Можливості виставок як найважливіших ринкових інструментів успішно використовуються для просування вітчизняних новинок на світовий ринок. Першочерговими завданнями більшості підприємств у період глобалізації є підтримання і поліпшення іміджу компанії, а також здатність швидко реагувати на потреби і бажання клієнтів. Запропоновані заходи комплексної оцінки ефективності виставкових заходів, що містять показник економічної ефективності; ступеня досягнення поставлених цілей виставки (ярмарку), кількісний і якісний склад осіб, які відвідали стенди та ефективність роботи групи персоналу, долучених до заходів.