ОРГАНІЗАЦІЙНА КУЛЬТУРА ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЯК ФАКТОР ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-304-2(2)-36Ключові слова:
організаційна культура, заклад вищої освіти, університет, освітнє середовище, якість освітніх послуг, вища освіта, здобувачі вищої освітиАнотація
У статті досліджено вплив організаційної культури закладів вищої освіти на якість надання освітніх послуг. Доведено, що організаційна культура закладу вищої освіти повинна адаптуватися до сучасних умов розвитку освітнього середовища, враховувати суспільні зміни та тенденції, а також бути спрямованою на досягнення мети, виконання завдань та розвиток закладу вищої освіти відповідно до сучасних освітніх тенденцій. Обґрунтовано, що для формування та розвитку організаційної культури закладу вищої освіти, основним є не час, а дотримання певних принципів, до яких належать: цілеспрямованості, єдності, системності та демократичності. Розроблено концептуальну модель формування і розвитку організаційної культури закладу вищої освіти, що окреслює етапи формування і розвитку організаційної культури, її функції та фактори впливу на її розвиток.