ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇ АВІАТРАНСПОРТНОГО ПІДПРИЄМСТВА

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-304-2(2)-20

Ключові слова:

конкурентоспроможність, конкурентна стратегія, конкуренція, конкурентні переваги, конкурентна боротьба

Анотація

Серед багатьох проблем, які стали перед господарським механізмом України в умовах всебічної міжнародної інтеграції, в першу чергу, потребує  уваги питання формування конкурентної стратегії авіатранспортного підприємства.

Високий рівень конкурентоспроможності  авіатранспортного підприємства повинен свідчити про ефективність його функціонування, гнучкість в адаптуванні до змін середовища функціонування, високу якість послуг адаптуванні до змін середовища функціонування, адекватну цінову політику, позитивність сприйняття споживачами бренду, торговельної марки компанії, високий рівень кваліфікації персоналу тощо.

Важливим елементом системи забезпечення належного рівня конкурентоспроможності авіатранспортного підприємства виступає його оцінка. В результаті детального вивчення наведених підходів має бути сформовано відповідну систему методів оцінки конкурентоспроможності авіатранспортного підприємства, визначено переваги та недоліки основних груп методів та доведено необхідність застосування комплексу методів для більш повної оцінки конкурентоспроможності того чи іншого підприємства з урахуванням особливостей його господарської діяльності.

Завантаження

Опубліковано

18.03.2022

Як цитувати