КРЕАТИВНІСТЬ У МАРКЕТИНГУ – НАЙБІЛЬШ ЗАТРЕБУВАНИЙ SOFT SKILL СЬОГОДЕННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-304-2(2)-11Ключові слова:
креативність, творчість, креативне мислення, розвиток креативності, креативний маркетингАнотація
У статті проаналізовано поняття «креативність» та «творчість», їх взаємозв’язок. Проведене маркетингове дослідження «Креативний маркетинг» за допомогою анкетування студентів маркетологів, що дало змогу зрозуміти необхідність вивчення дисципліни «Студії креативного маркетингу» та впровадження її в освітній процес (а саме кафедрою маркетингу ЗУНУ). Креативність – це не те з чим люди народжуються, це навик, якому можна навчитися, а покращити його можна тільки за допомогою практики. Мозок людини, як м’язи, які треба качати – в даному випадку, за допомогою когнітивних вправ.
Доведено важливість креативного маркетингу а саме в двадцять першому столітті для реалізації робочих інсайтів та інноваційних проєктів.
Проаналізовано рейтинг особистих якостей людей для успішної роботи в бізнесі, який сформований на Всесвітньому економічному форумі в Давосі. Зазначено, що креативність потрібна не тільки в науці або професійній діяльності, а й у повсякденному житті.