ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВ ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-304-2(2)-1Ключові слова:
туризм, економіка туризму, Україна, Be brave like Ukraine, COVID-19Анотація
В статті проаналізовано сучасний стан, особливості розвитку та подальші перспективи туристичної галузі в Україні та світі. Авторами здійснено аналіз впливу пандемії COVID-19 на розвиток міжнародного туризму. Наголошено, що протягом 2020-2022 рр. туристична сфера зазнала значних втрат, що вимагає відповідної реакції міжнародної спільноти щодо покращення взаємодії національних економічних систем в контексті відновлення міжнародного туризму. В досліджені зазначено, що поточна криза виявила певні недоліки в менеджменті та готовності галузі, а також у можливості реагування на сучасні виклики та загрози. Крім того, авторами проаналізовано вітчизняні тенденції розвитку вітчизняної галузі у довоєнний період, виявлено нові тренди в географії іноземних туристів, а також узагальнено напрями відновлення вітчизняного туристичного сектору.