ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВ ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-304-2(2)-1

Ключові слова:

туризм, економіка туризму, Україна, Be brave like Ukraine, COVID-19

Анотація

В статті проаналізовано сучасний стан, особливості розвитку та подальші перспективи туристичної галузі в Україні та світі. Авторами здійснено аналіз впливу пандемії COVID-19 на розвиток міжнародного туризму. Наголошено, що протягом 2020-2022 рр. туристична сфера зазнала значних втрат, що вимагає відповідної реакції міжнародної спільноти щодо покращення взаємодії національних економічних систем в контексті відновлення міжнародного туризму. В досліджені зазначено, що поточна криза виявила певні недоліки в менеджменті та готовності галузі, а також у можливості реагування на сучасні виклики та загрози. Крім того, авторами проаналізовано вітчизняні тенденції розвитку вітчизняної галузі у довоєнний період, виявлено нові тренди в географії іноземних туристів, а також узагальнено напрями відновлення вітчизняного туристичного сектору.

Завантаження

Опубліковано

18.03.2022

Як цитувати

ЖУРБА, І., НЕСТОРИШЕН, І., & МАТЮХ, С. (2022). ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВ ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 304(2(2), 7-12. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-304-2(2)-1