СТРАТЕГІЧНА КАРТА ЯК СКЛАДОВА МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА

Автор(и)

  • Володимир ВОВК Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця Автор https://orcid.org/0000-0002-1140-3273
  • Олена ГАВРИЛЬЧЕНКО Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця Автор https://orcid.org/0000-0002-0624-2938

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-334-83

Ключові слова:

стратегія, стратегічна карта, маркетинг, інструменти маркетингу, маркетингова стратегія, маркетингова стратегічна діяльність

Анотація

Метою дослідження визначено розробку рекомендацій щодо ефективного застосування стратегічної карти як інструменту маркетингової стратегії для покращення її гнучкості, адаптивності та результативності у сучасних ринкових умовах. Розглянута роль стратегічної карти як важливого елемента маркетингової стратегії підприємства. Зокрема, досліджуються функції стратегічної карти в контексті маркетингу, а також підходи до розробки та впровадження. Аналізуються основні компоненти стратегічної карти: фінансова, клієнтська, внутрішні процеси та перспектива навчання і розвитку. Представлено типову модель стратегічної карти з використанням ключових показників, яка враховує потенційні перспективи та напрями розвитку, що впливають на стратегічний потенціал організації. Запропонована модель забезпечує цілісне бачення довгострокових цілей та дозволяє адаптуватися до змін у зовнішньому середовищі, підтримуючи конкурентоспроможність підприємства; інтегрує показники, що сприяють підвищенню ефективності внутрішніх процесів, розвитку персоналу та вдосконаленню клієнтоорієнтованої стратегії, що робить її універсальним інструментом для стратегічного управління. Доведено, що впровадження стратегічної карти сприяє підвищенню узгодженості між відділами, покращенню комунікації та створенню єдиної системи оцінки досягнень. Наводяться рекомендації для підвищення ефективності використання стратегічної карти в умовах мінливого ринкового середовища.

Завантаження

Опубліковано

26.09.2024

Як цитувати

ВОВК, В., & ГАВРИЛЬЧЕНКО, О. (2024). СТРАТЕГІЧНА КАРТА ЯК СКЛАДОВА МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 334(5), 604-608. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-334-83