ІНСТРУМЕНТИ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ ДЛЯ РОЗВИТКУ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ НА ГЛОБАЛЬНОМУ РИНКУ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-334-78Ключові слова:
аграрні підприємства, глобальний ринок, соціальні медіа (SMM), пошукова оптимізація (SEO), контент-маркетинг, електронна пошта (E-mail маркетинг), реклама з оплатою за клік (PPC), інтернет-реклама, CRM-системи, Google Analytics, сталий розвиток, промоція аграрної продукції, стратегія просування, залучення клієнтів, інформаційні технології в агробізнесі, брендинг аграрної продукції, мобільний маркетинг, онлайн-канали комунікації, розвиток бізнесу в агросекторіАнотація
У статті досліджено основні інструменти цифрового маркетингу, що сприяють розвитку аграрних підприємств на глобальному ринку. Проаналізовано переваги та можливості застосування соціальних медіа, SEO-оптимізації, електронної комерції, контент-маркетингу та аналітичних інструментів для посилення конкурентоспроможності аграрних компаній. Охарактеризовано роль кожного з інструментів у побудові ефективної комунікації зі споживачами, підвищенні впізнаваності бренду та формуванні лояльності клієнтів. Зокрема, наведено приклади успішного застосування соціальних медіа для налагодження безпосереднього зв’язку з клієнтами та підвищення їхньої зацікавленості у продукції.
Запропоновано рекомендації щодо комплексної інтеграції цифрових інструментів у маркетингову стратегію аграрних підприємств, що охоплюють адаптацію контенту для SEO, налаштування персоналізованих розсилок електронної пошти та застосування аналітики для моніторингу поведінки клієнтів. Обґрунтовано доцільність використання CRM-систем для автоматизації маркетингових процесів, які покращують управління взаємодією з клієнтами, підвищують оперативність у відповідь на зміни ринку та сприяють формуванню довгострокових відносин з партнерами.