РОЛЬ ЕТИКИ ТА ДІЛОВОЇ РЕПУТАЦІЇ, СФОРМОВАНОЇ ЛЮДСЬКИМ ПОТЕНЦІАЛОМ, У ДОСЯГНЕННІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-334-75Ключові слова:
конкурентоспроможність, етика, ділова репутація, людський потенціал, сталий розвиток, корпоративна соціальна відповідальність, репутаційний капітал, командоутворення, циркулярність, стійкий розвитокАнотація
У статті розглянуто значущість етики та ділової репутації у контексті досягнення глобальних цілей сталого розвитку. Аналізується вплив етичних принципів управління персоналом та корпоративної соціальної відповідальності на ключові аспекти діяльності підприємства, такі як конкурентоспроможність, фінансова стійкість та довгострокові партнерські відносини. Ділова репутація розглядається не лише як нематеріальний актив, але і як стратегічний ресурс, який впливає на побудову міцної команди в межах підприємства, залучення інвестицій, утримання клієнтів та підвищення лояльності співробітників. Окрему увагу приділено екологічним, соціальним та економічним аспектам сталого розвитку, де етична поведінка компаній стає ключовим фактором для досягнення довгострокових результатів. Інтеграція етичних принципів у стратегію розвитку підприємства є ефективним інструментом для досягнення цілей сталого розвитку. Людський потенціал підприємства прагне формування позитивного іміджу, робить персонал лояльнішим і мотивованим, і як наслідок зміцнює команду, зменшує ротацію та плинність кадрів.