ДОСЛІДЖЕННЯ РОЗВИТКУ РЕКЛАМНОЇ ТА PR-КАМПАНІЇ БРЕНДУ ПІДПРИЄМСТВА У ЦИФРОВОМУ СЕРЕДОВИЩІ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-334-74Ключові слова:
цифрове середовище, комунікаційна стратегія, рекламна та PR-кампанія, рекламні та PR-стратегії, пошуковий маркетинг, маркетинг у соціальних медіа, банерна реклама, крауд маркетинг, вig data &AI, іnfluencer marketing, hyper personalization, рекламний бюджетАнотація
Дослідження спрямоване на вивчення впливу цифрових-технологій та онлайн-комунікацій на стратегії маркетингу та брендінгу. Аналізується ефективність використання цифрових платформ, соціальних мереж, та інших онлайн-інструментів для позиціонування бренду в цифровому просторі. Особлива увага приділяється взаємодії з аудиторією, способам впливу на споживачів, а також моніторингу та аналізу результатів цифрових кампаній. Результати дослідження сприятимуть покращенню стратегій реклами та PR для успішного позиціонування бренду підприємства в онлайн середовищі. Дослідження спрямоване на аналіз впливу цифрового середовища на комунікацію бренду, розробку ефективних комунікаційних та маркетингових стратегій у цифровому просторі. У роботі детально розглядається роль рекламних та PR-кампаній, стратегій у сучасних умовах, включаючи пошуковий маркетинг, маркетинг у соціальних медіа, банерну рекламу, крауд маркетинг та вплив big data & AI на комунікацію бренду. Також досліджується використання influencer marketing, hyper personalization та оптимізація рекламного бюджету для досягнення оптимальних результатів в діджиталізованому світі. Вивчення цих аспектів може допомогти компаніям підвищити ефективність своїх комунікаційних стратегій та залучити цільову аудиторію у віртуальному просторі. На прикладі підприємства сфери послуг розроблено загальний план рекламної та ПР-компанії бренду, запропоновано геотаргетинг, як стратегію реклами та публічних відносин для підприємства, здійснено розподіл бюджету плану рекламної та ПР-компанії по місяцях та каналах, що є важливим аспектом ефективного фінансового управління та дозволить контролювати та оптимізувати витрати, розподіляючи їх раціонально та з урахуванням потреб кожного місяця, виявити найефективніші шляхи просування послуг, сприятиме зростанню обсягу продажів та прибутковості бізнесу.