РОЗВИТОК МІСЬКОГО ТУРИЗМУ У НАЙБІЛЬШИХ ІСТОРИЧНИХ ЦЕНТРАХ СВІТУ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-308-4-26Ключові слова:
міський туризм, рейтинг, привабливість дестинації, європейський маркетинг міст, рейтинг «Мастеркард», «Euromonitor International»Анотація
У статті проаналізовано ключові показники міського туризму, представлені в рейтингах світових лідерів (дослідник «Мастеркард»), а також групи дослідників науково-дослідного центру «Європейський маркетинг міст», представлені основні показники відвідуваності світових міст туристами, доходів, які отримують міста – світові та європейські туристичні центри, наведено основні мотиви відвідування мандрівниками найбільших міст – світових туристичних центрів. Метою статті є аналіз особливостей розвитку туризму у найбільших історичних містах світу. Методологічною базою дослідження є основи наукової діалектики. Основними методами дослідження є порівняно-географічний, статистичний, метод рейтингової оцінки, аналітичний, літературний. Встановлено сутність міського туризму, проведено аналіз особливостей розвитку міського туризму у найбільших історичних містах світу, проаналізовано основні туристичні ресурси міст світу, розкрито особливості видової складової міського туризму.