МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ПАРАДИГМИ ЗБУТУ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2023-314-1-17Ключові слова:
збут, економічна категорія, маркетинг, менеджмент, методологія, управлінняАнотація
Для досягнення гносеологічного результату розглянуто поняття «збут», «організація збуту», наведене трактування цих понять науковцями, проаналізовано реальні обставини здійснення збуту продукції підприємств. В результаті проведеного емпіричного дослідження та логічного узагальнення виявлені закономірності та принципи збутової діяльності, сформоване нове наукове знання щодо парадигми збуту
Наукова новизна одержаних результатів полягає в удосконаленні методологічних засад формування парадигма збуту, яка затверджує його як економічна категорія, яка являє собою послідовність заходів з реалізації продукції підприємства на основі використання методів маркетингу та його організаційної достатності для забезпечення задоволення попиту та досягнення прибутковості підприємства. Наведена категоріальна модель обґрунтовує співвідношення категорій «збут» та «маркетинг».
Напрямком подальшого розгляду є дослідження та удосконалення методів організації та управління підприємствами, підходів до розробки новітніх методів організації збуту.