ВИРОБИ НАРОДНИХ ХУДОЖНІХ ПРОМИСЛІВ І СУВЕНІРНА ПРОДУКЦІЯ  ЯК СКЛАДОВІ РИНКУ ЛОКАЛЬНОГО ВИРОБНИЦТВА, РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ ТА СФЕРИ ГОСТИННОСТІ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2023-316-2-16

Ключові слова:

локальний споживчий ринок, локальний товар споживчого призначення, виріб народних художніх промислів, сувенір, сувенірна продукція

Анотація

У статті проаналізовано проблемі ринку виробів народних художніх промислів і сувенірної продукції, оскільки за час дослідження ринкової економіки дуже мало уваги було приділено цим локальним ринкам. Незважаючи на те, що саме ці ринки мають одне з вирішальних значень у доведенні товарів та послуг глобальних та національних ринків до кінцевого споживача – їх дослідження було нівельовано у вирішенні суто регіональних проблем. У той самий час на локальних ринках вирішується переважна більшість проблем, які тісно пов'язані з задоволенням повсякденних потреб людини. Вироби народних художніх промислів регіону можуть бути використані для створення брендів території, що позитивно позначиться на іміджі регіону загалом, тобто за суттю є локальним товаром (продукцією), що виготовляється з місцевих (здебільшого природніх матеріалів) переважно ручним способом і реалізується, як правило, на території визначеного географічного регіону. Їх виготовлення характеризується дрібносерійним виробництвом, відсутністю складного та енергоємного обладнання, а також тим, що мала серія або кожен виріб та послуга мають особливості індивідуального виготовлення, властиві майстру чи ремісничому колективу.

Завантаження

Опубліковано

27.04.2023

Як цитувати

ДЕМИДЧУК, Л. (2023). ВИРОБИ НАРОДНИХ ХУДОЖНІХ ПРОМИСЛІВ І СУВЕНІРНА ПРОДУКЦІЯ  ЯК СКЛАДОВІ РИНКУ ЛОКАЛЬНОГО ВИРОБНИЦТВА, РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ ТА СФЕРИ ГОСТИННОСТІ. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 316(2), 112-116. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2023-316-2-16