ГЕНДЕРНІ УСТАНОВКИ СПРИЙНЯТТЯ І ПОБУДОВА МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-326-26

Ключові слова:

гендерний маркетинг, просування товарів, споживча поведінка, маркетингова стратегія, стереотипи

Анотація

У цій статті обґрунтовується необхідність гендерного підходу до аналізу та регулювання поведінки споживачів. Зокрема, у статті розглянуто гендерні особливості поведінки споживачів, включаючи гендерні ролі, гендерні стереотипи. Особливість споживчої поведінки − закономірності роботи людської психіки часто не усвідомлюються. Якщо результати анкетування здебільшого можна аналізувати і контролювати, то психофізіологічні реакції тримати під контролем практично неможливо.

Ми постійно знаходимося в інформаційному просторі. В умовах швидкоплинності середовища і появи сучасних технологій ми отримаємо і обробляємо величезну кількість інформації навколо нас (реклама, вивіски, спілкування з друзями та рідними, новини тощо). Весь потік інформації сприймається людиною за спрощеними схемами. Іноді ми просто по невидимим алгоритмам або звичці приймаємо рішення навіть не аналізуючи вихідні дані, спираючись на вже готові сформовані моделі поведінки. А це робить нас дуже передбачуваними і такими, якими дуже легко управляти за умови правильно підібраних алгоритмів дій. Передусім мова йде про стереотипність суспільства (одні є чіткими і перевіреними в історичному сенсі, інші лише формуються, треті підпадають під вплив змін). Гендерні установки сприйняття є одними з тих, що можна віднести до стереотипів, які мають можливість впливати на споживача, на виробника і формувати маркетингову стратегію.

Завантаження

Опубліковано

31.01.2024

Як цитувати

ЄВЧЕНКО, В., & КУЗЕМКО, А. (2024). ГЕНДЕРНІ УСТАНОВКИ СПРИЙНЯТТЯ І ПОБУДОВА МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 326(1), 151-155. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-326-26