КО-БРЕНДИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ФОРМУВАННЯ СПІЛЬНОЇ ІННОВАЦІЙНОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОКОПЕРЕРОБНИХ ПІДПРИЄМСТВ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2023-318-3-53Ключові слова:
брендинг, ко-брендинг торгова марка, брендові альянси, брендові мережі, конкуренція, лояльністьАнотація
У статті досліджено використання ко-брендингу як інструментарію формування спільної інноваційної маркетингової діяльності молокопереробних підприємств. Визначено, що ко-брендинг – це стратегія маркетингу, коли два або більше підприємств об’єднуються, щоб спільно випускати продукт або послугу під спільною маркою. Основна вигода ко-брендингу полягає в тому, що він може допомогти підвищити відомість бренду, залучити нових клієнтів, збільшити продажі і підсилити позиції на ринку. Ко-брендингові маркетингові альянси є однією з найбільш продуктивних форм співпраці між корпораціями, невід’ємною частиною конкурентної боротьби за клієнтів та їхньої лояльності. Цей напрям діяльності дасть змогу отримати синергійний ефект з допомогою об’єднання внутрішніх та зовнішніх чинників формування репутаційного капіталу корпорацій, що братимуть участь у проєктах ко-брендингу.
Встановлено, що важливим напрямом маркетингового стратегічного планування в контексті розвитку ко-брендингу є розвиток (диверсифікація) товару, який слід додатково пропонувати стратегічному альянсу із врахуванням дослідження світових тенденцій у сфері здорового харчування, тобто розширення асортименту продукції, а саме запровадження виробництва безлактозного молока, адже у світі відбувається значне зростання чисельності населення з проблемою засвоєння лактози, котра міститься у молоці великої рогатої худоби, що зумовлює пошук інноваційних видів молочної продукції.