ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ПОЛІГРАФІЧНОЇ ІНДУСТРІЇ

Автор(и)

  • Альона МАКАТЬОРА Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» Автор https://orcid.org/0000-0001-9373-5169
  • Дмитро МАКАТЬОРА Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» Автор https://orcid.org/0000-0002-1909-900X
  • Микола ЗЕНКІН Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» Автор https://orcid.org/0000-0002-8840-0572
  • Руслан КУБАНОВ Відокремлений структурний підрозділ «Інститут інноваційної освіти Київського національного університету будівництва і архітектури» Автор https://orcid.org/0000-0002-0121-4858

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-334-14

Ключові слова:

інформаційно-комунікаційні технології, поліграфічна індустрія, управління, економічний розвиток, диверсифікація, корпоратизація, інвестиційна привабливість, асортимент продукції, виробництво

Анотація

З метою підвищення ефективності економічної діяльності підприємства поліграфічної індустрії авторами дослідження визначено наступні особливості та перспективні напрямки: переорієнтація завдань управління розвитком поліграфічних підприємств для забезпечення їх конкурентоздатності;  визначення стратегічними напрямками розвитку поліграфічних підприємств; оптимізація належних рівнів інформаційного, ресурсного та організаційного забезпечення діяльності підприємств поліграфічної індустрії для успішної реалізації стратегій розвитку; диверсифікація діяльності поліграфічних підприємств; корпоратизація поліграфічних підприємств; забезпечення інвестиційного розвитку підприємств поліграфічної індустрії. Окремо, визначено наступні характеристики. Переорієнтація завдань управління для розвитку поліграфічних підприємств з метою забезпечення конкурентоздатності полягає у впровадженні стратегій, спрямованих на оптимізацію процесів, зменшення витрат, використання передових технологій та збільшення ефективності взаємодії зі споживачами. Визначення стратегічних напрямків розвитку поліграфічних підприємств включає в себе євроінтеграцію, підвищення якості продукції відповідно до міжнародних стандартів, використання інформаційних технологій для оптимізації виробничих процесів, інновації, розширення виробничих зв'язків, екологічність та розв'язання проблеми кваліфікованих кадрів. Оптимізація належних рівнів інформаційного, ресурсного та організаційного забезпечення діяльності підприємств поліграфічної індустрії дозволяє забезпечити успішну реалізацію стратегій розвитку. Інформаційне забезпечення передбачає аналіз внутрішньої і зовнішньої інформації для визначення стратегічних напрямків. Ресурсне забезпечення орієнтується на ефективне управління ресурсами для досягнення ефективності у виробництві. Організаційне забезпечення включає в себе створення ефективної структури та системи мотивації персоналу.  Диверсифікація діяльності поліграфічних підприємств у сучасних умовах потребує впровадження новітніх технологій та застосування інформаційно-комунікаційних технологій. Це дозволяє розширити асортимент продукції, підвищити ефективність виробництва, оптимізувати управління та покращити взаємодію з клієнтами. Корпоратизація поліграфічних підприємств є важливими для розвитку бізнесу, дозволяє укрупнити бізнес, реалізувати великі проекти, розширити ринки збуту. Інтеграція ІКТ допомагає оптимізувати виробничі процеси, підвищити ефективність управління та забезпечити конкурентні переваги підприємствам у сфері поліграфії. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у поліграфічній індустрії грає ключову роль у підвищенні інвестиційної привабливості підприємств. Інтеграція ІКТ дозволяє оптимізувати внутрішні процеси, знижувати витрати, розвивати інновації та залучати нових інвесторів.

Завантаження

Опубліковано

26.09.2024

Як цитувати

МАКАТЬОРА, А., МАКАТЬОРА, Д., ЗЕНКІН, М., & КУБАНОВ, Р. (2024). ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ПОЛІГРАФІЧНОЇ ІНДУСТРІЇ. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 334(5), 97-105. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-334-14