ІННОВАЦІЙНИЙ МАРКЕТИНГ В СИСТЕМІ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВ: УМОВИ ТА КЛЮЧОВІ ВЕКТОРИ РОЗВИТКУ

Автор(и)

  • Ярослава ЛАРІНА Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана Автор https://orcid.org/0000-0002-2712-7824
  • Юлія ГАЛЬЧИНСЬКА Національний університет біоресурсів і природокористування України Автор https://orcid.org/0000-0003-4260-3072
  • Анна ДІЧЕНКО Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана Автор https://orcid.org/0009-0007-4140-4668

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2023-320-4-26

Ключові слова:

маркетинг, інновації, інноваційний маркетинг, маркетинговий менеджмент, підприємство, цифровізація, розвиток

Анотація

У статті розглянуто питання сучасної термінології, суті та значення поняття «інноваційний маркетинг» з історичної, концептуальної та практичної точок зору, охарактеризовано умови, основні вектори розвитку і тенденції в Україні. Метою статті є уточнення змісту та виявлення характерних ознак інноваційного маркетингу в системі маркетингового менеджменту підприємств на сучасному етапі, структурування елементів інноваційного маркетингу підприємства. Проаналізовано взаємозв’язок інноваційного маркетингу та маркетингового менеджменту. Доведено, що маркетинговий менеджмент, у т.ч. стратегічне планування обов’язково має включати в себе розробку нових товарів (послуг) та стратегію оптимізації товарного портфелю в залежності від ринкових змін (на основі аналізу тенденцій і трендів). Запропонована класифікація маркетингових інновацій охоплює можливі варіанти застосування інновацій за елементами комплексу маркетингу і допоміжних маркетингових активностей. Зроблено висновки щодо передумов ефективного використання інноваційного маркетингу в системі маркетингового менеджменту підприємств.

Завантаження

Опубліковано

29.06.2023

Як цитувати

ЛАРІНА, Я., ГАЛЬЧИНСЬКА, Ю., & ДІЧЕНКО, А. (2023). ІННОВАЦІЙНИЙ МАРКЕТИНГ В СИСТЕМІ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВ: УМОВИ ТА КЛЮЧОВІ ВЕКТОРИ РОЗВИТКУ. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 320(4), 176-182. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2023-320-4-26