ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ МІЖНАРОДНОГО ТУРИЗМУ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2023-322-5-32Ключові слова:
міжнародний туризм, туристична галузь, сталий розвиток туризмуАнотація
Статтю присвячено вивченню теоретичних основ дослідження міжнародного туризму. Зазначено, що закордонний досвід може допомогти туристичній індустрії інших країн залучати іноземні інвестиції, створити нові робочі місця та підвищити якість туристичних послуг. Визначено сутність поняття «міжнародного туризму». Досліджено соціально-економічні передумови розвитку міжнародного туризму. Зазначено, що туризм є однією з найбільш динамічно розвиваючих галузей світової економіки, яка вносить значний вклад у соціальний, культурний та економічний розвиток країн. Україна, як велика східноєвропейська країна, володіє потужним туристичним потенціалом, але поки що не використовує його повністю. Актуальність дослідження розвитку туризму в Україні на основі європейського досвіду полягає в необхідності оцінки та адаптації передових практик туристичної індустрії, які успішно застосовуються у Європейському Союзі та інших країнах. Запровадження європейського досвіду може сприяти ефективному розвитку туризму в Україні, залученню більшої кількості іноземних туристів, збільшенню обсягів валютних надходжень та підвищенню рівня життя населення. У даній дипломній роботі пропонуємо провести детальний аналіз європейського досвіду у сфері туризму і дослідити можливості його впровадження в Україні. Дослідження спрямоване на виявлення передових стратегій та інструментів розвитку туризму, які б можна було успішно адаптувати в українських умовах. Об’єкт дослідження – міжнародний туризм. Предмет дослідження – досвід розвитку міжнародного туризму. Отже, наслідки глобалізації та зростаючого інтернаціонального співробітництва стали суттєвими для розвитку міжнародного туризму в країнах ЄС. Соціально-економічні передумови грають важливу роль у стимулюванні та підтримці цього сектору, який став ключовим чинником економічного росту та культурного обміну в ЄС.