КОНКУРЕНТНА МОДЕЛЬНА ПРОПОЗИЦІЯ ДЛЯ АЗЕРБАЙДЖАНСЬКОЇ ВИННОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ: ОРГАНІЗАЦІЙНА МОДЕЛЬ, НА ОСНОВІ ГЛИБИННОГО АНАЛІЗУ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2023-324-6-53Ключові слова:
підхід, що ґрунтується на ресурсах, конкурентоспроможність, стратегія, організаційна модель, заснована на талантах, виноробна промисловість АзербайджануАнотація
Основна мета даного дослідження - розробити модельну пропозицію, що ґрунтується на талантах, відповідно до підходу, заснованого на ресурсах, шляхом оцінки стратегічного стану підприємств виноробної промисловості Азербайджану, які в усьому світі визнані важливою країною-виробником вина.
Зазначається, що в контексті сьогодні дуже важливих змін і подій, що відбувається в світі, явище конкуренції виражає конкуренцію у всіх сферах життя і з кожним днем збільшує її інтенсивність, кидає виклик сучасному бізнесу.
У статті широко користуються методи порівняльного аналізу досвіду розвинених країн, аналіз статистичної динаміки, глибинні аналізи економічного зростання умовах конкуренції.
Автор зазначає, що підприємства щоб могли конкурувати і, більше того, досягати стійкої конкурентної переваги, їм необхідно зрозуміти, що основа конкуренції змінилася, і відповідним чином всі повинні переглянути свої підходи та визначити для себе нову дорожню карту як стратегічну підтримку з новими методами управлінні. Це нове розуміння стратегії дозволяє компаніям бути унікальними, неповторними та оперативними для визначення своєї стратегії та готувати плани дій, задовольняючи мінливі потреби клієнтів, створюючи споживчу цінність та надаючи якісні та недорогі продукти та послуги.
Автор підкреслює, що тепер бізнес усвідомлює, що неможливо конкурувати та вижити, використовуючи старі методи. Зазначається, що ресурсно-орієнтоване уявлення використовується як новий підхід, який передбачає гармонізацію ресурсів та можливостей бізнесу з їх довкіллям для виробництва унікальних продуктів та послуг.
Підприємства виноробної галузі Азербайджану, які зможуть перевизначити свої межі та розвивати зовнішні зв'язки, застосовуючи модель, засновану на талантах, можуть розширити свою діяльність та вплив на нові групи співробітників та підприємців. Таким чином, азербайджанські підприємства виноробної галузі можуть створити нові великі можливості та запропонувати цим групам можливості для участі у світовій економіці. Ця точка зору, що проливає світло на домінуючу організаційну логіку впливових гравців, які впливають або поділяють поведінку інших, включає іноземних конкурентів, постачальників та співробітників у глобальній економіці. У цьому відношенні для підприємств виноробної галузі Азербайджану дуже важливо добре розуміти взаємодію між глобальною та місцевою динамікою.