ТРАНСФОРМАЦІЇ ВЛАСТИВОСТЕЙ СПОЖИВЧОГО (КЛІЄНТСЬКОГО) КАПІТАЛУ ЧЕРЕЗ ПОВЕДІНКОВІ МЕХАНІЗМИ ЦИФРОВІЗАЦЇЇ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-326-28

Ключові слова:

споживчий капітал, цифровізація, людський капітал, оцінювання, трансформації, властивості, економічні процеси, інтелектуальний капітал

Анотація

Дослідження присвячено трансформації споживчого (клієнтського) капіталу, як складового елементу інтелектуального капіталу як результуючого показника його сталого розвитку в умовах цифровізацїї економічних процесів. Мета дослідження полягає в формуванні методичного підходу щодо трансформації властивостей інтелектуального капіталу через поведінкові механізми цифровізації економічних процесів та  визначення показника, який дає можливість відслідковувати вплив поведінкових механізмів економічних процесів в реальному часі. У роботі також удосконалено та згруповано компоненти споживчого (клієнтського) капіталу, розкрита їх сутність та запропоновані методичні підходи до можливого  визначення рівня окремих компонентів та загального рівня споживчого (клієнтського) капіталу  в залежності від поведінкових механізмів економічних процесів  та визначений показник, який дає можливість відслідковувати вплив поведінкових механізмів економічних процесів в реальному часі і порівнювати економічну ефективність впливу на діяльність підприємств.  Методика. Для вирішення поставленої мети у роботі використано такі методи дослідження: діалектичний метод, аналізу та синтезу (дослідження структурного (клієнтського) капіталу та визначення його елементів й якісних характеристик властивостей), графічний метод (для ілюстрації результатів дослідження); системно-структурний та експертний аналіз (для визначення впливів  змін властивостей споживчого капіталу та його якісних характеристик та впливів на ефективність діяльності соціально-економічних систем). Наукова новизна полягає в  формуванні методичного підходу трансформації властивостей споживчого капіталу  через поведінкові механізми цифровізації економічних процесів та  визначення показника, який дає можливість відслідковувати вплив поведінкових механізмів економічних процесів в реальному часі та впливати на оптимізацію структури  інтелектуального капіталу соціально-економічних систем. Практичне значення полягає в рекомендації методичний підходу трансформації властивостей споживчого (клієнтського) капіталу через поведінкові механізми цифровізації економічних процесів та  показника  порівнювання економічної ефективності впливу на діяльність компанії з загальними можливостями використання  інших механізмів.

Завантаження

Опубліковано

31.01.2024

Як цитувати

ХАННУФ K. (2024). ТРАНСФОРМАЦІЇ ВЛАСТИВОСТЕЙ СПОЖИВЧОГО (КЛІЄНТСЬКОГО) КАПІТАЛУ ЧЕРЕЗ ПОВЕДІНКОВІ МЕХАНІЗМИ ЦИФРОВІЗАЦЇЇ. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 326(1), 166-173. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-326-28