ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ ПУБЛІЧНИХ СЛУЖБОВЦІВ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-332-6Ключові слова:
емоційний інтелект, особистісний блок, лідерство, професіоналізація, публічний службовецьАнотація
У статті проаналізовано результати емпіричного дослідження рівня емоційного інтелекту публічних службовців. За отриманими результатами 64,56% публічних службовців мають середній рівень парціального інтелекту та 23,63% мають низький рівень, і тільки 11,81% демонструють високий рівень прояву парціального інтелекту. Жодний із опитаних респондентів не продемонстрували високого рівня інтегративного емоційного інтелекту. Більшість із них, а саме, 73,00% демонструють середній рівень та 27,00% низький рівень. Загальний аналіз дослідження показує, що середній рівень емоційного інтелекту у досліджуваних групах не досягає очікуваних стандартів, існують області, які потребують уваги та розвитку для досягнення більш високого рівня емоційної компетентності. Встановлено, що обмежене розуміння, відсутність навичок та практики у використанні емоційного інтелекту в роботі може бути проблемою для успішного управління та прояву лідерства публічних службовців.