В2В КОМПАНІЇ ВИХОДЯТЬ ОНЛАЙН: ТРЕНДИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2025-340-7Ключові слова:
онлайн-продажі, В2В бізнес, основні тренди, виклики, продажи, просування, і-комерсАнотація
У цій статті описано важливу роль онлайн-продажів B2B в електронній комерції. Мета дослідження полягала в тому, щоб з’ясувати, чи варто B2B гравцям інвестувати в онлайн-платформи. Було проаналізовано дослідження ринку, та винайдено що вплив електронної комерції В2В на розвиток економіки не було вивчено в достатній мірі. Розглядалось питання інвестування в В2В онлайн-платформи. На ринок праці прийшло нове покоління Z- і Міленіалів, які займають позиції технічних менеджерів із закупівель і перед новою покупкою шукають всю інформацію в мережі. Їм значно більш цікаво систематично зібрати всю необхідну інформацію, ніж телефонувати та спілкуватися. Автор показує деякі статистичні цифри про те, як розвивається ринок B2B у 10 передових країнах, і робить детальний прогноз цієї ніші. Було показано поведінку менеджерів із закупівлі, те що переважна більшість обирає не звичайний спосіб комунікування а самообслуговування, саме з цією метою потрібна онлайн-платформа для В2В бізнесу. Показана доля ринку цього сегменту у різних ТОП країнах, долі інвестування, а також скільки готові витрачати онлайн при купівлі в В2В. У роботі розглянуто структуру основних показників В2В онлайн-продажів. Автор ілюструє глибокий аналіз із індивідуальними рекомендаціями, як вийти на ринок B2B. Було показано основні переваги B2B порталу (такі як наявність особистого кабінету, присутність компанії онлайн, можливість робити замовлення 24 на 7 адже ринок стає глобальним і покупці можуть бути у різних часових зонах, автоматизація всіх процесів, уникнення особистого фактору і помилок, автоматичне виставлення рахунків та відслідковування заборгованості, інтеграція з ЕРП та СРМ (Система управління взаємовідносинами з клієнтами) системами, зменшення витрат на відділ продажів). Автор також окреслив можливі труднощі, з якими може зіткнутися гравець В2В на цьому шляху. Запропоновано кроки подолання вузьких місць а також маркетинговий план для просування B2B платформи онлайн. Наведено як приклад кейс бізнеса Caterpillar, мобільного додатку. Таким чином, як показано в дослідженні, ця ніша дає чималу перспективу бізнесу і є сенс сюди інвестувати.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Анна ХАЖЕНСЬКА (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.