СУТНІСТЬ ТА ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ЕКСПОРТНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ЯК ЕЛЕМЕНТУ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2025-338-66

Ключові слова:

експертний потенціал, конкурентоспроможний, фактори, кваліфікація, зарубіжний ринок, часові проміжки, формування, утворення, ресурси

Анотація

Авторами статті розглянуто питання формування експортного потенціалу як елементу розвитку підприємства, та його сутність і підприємства. Визначено в даному досліджені суть та особливості утворення експертного потенціалу. Проаналізовано експортний потенціал, який утворюється з двох видів потенціалу: внутрішній та зовнішній. Визначено напрямки утворення експортного потенціалу: промисловий, фінансовий, кадровий та ринковий.  В даному досліджені розглянуто фактор, які діють на експортний потенціал підприємств, формують осередок утворення і вироблення експортного потенціалу -  технічні, соціально-культурні, політико-правові, економічні, природно-кліматичні. 
В цій статті показано визначення експортного потенціалу, та як з його допомогою  визначається ступінь зростання підприємства у просторі і часі, за допомогою економічної групи. Розглянуто кілька часових проміжків зростання підприємства. В досліджені викладено аспекти конкурентної спроможності підприємства, яка дає можливість збільшувати існуючі ресурси і напрями ставлення експортного потенціалу на розвиток підприємства. Визначено, що експортний потенціал є єдиним з головних факторів, який кваліфікує успішність роботи підприємства в сучасних умовах зарубіжного ринку. В даній статті досліджено те, що чим вищий експертний потенціал, тим більш конкурентоспроможним та привабливим стає підприємство. Визначено розуміння утворення експертного потенціалу, як елементу  зростання підприємства, його сутність та елементи. Авторами розкрито актуальність дослідження, визначено мету та задачі, які були наданні при написанні цієї статті.

Завантаження

Опубліковано

30.01.2025

Як цитувати

МАЗУР, Д., МАЗУР, О., МАЗУР, Г., & КОВБІЙ, А. (2025). СУТНІСТЬ ТА ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ЕКСПОРТНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ЯК ЕЛЕМЕНТУ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 338(1), 452-456. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2025-338-66