ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНОГО МАРКЕТИНГУ В ДІЯЛЬНІСТЬ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-334-95Ключові слова:
інноваційний маркетинг, інновації, ефективність, успіх бізнесу, потреби споживачів, попит, запити суспільства, маркетингові інновації, ринок, підприємство, стратегіяАнотація
В роботі наведено результати досліджень спрямованих на пошук нових напрямків бізнесу, створення принципово нових продуктів та впровадження інновацій у виробництво вже наявних товарів
Інноваційний маркетинг – це процес, спрямований на пошук нових напрямків бізнесу, створення принципово нових продуктів та впровадження інновацій у виробництво вже наявних товарів. У практичній площині це передбачає виробництво та реалізацію конкурентоспроможної інноваційної продукції, яка повністю відповідає запитам споживачів. Застосування інноваційних підходів у маркетинговій діяльності промислових підприємств дозволяє краще задовольнити потреби клієнтів, збільшити клієнтську аудиторію та освоїти нові ринки збуту.
Досліджено, що інновації відображають технічний, виробничий і комерційний потенціал підприємства, а також його творчі можливості. Основними рушійними факторами розвитку інноваційної діяльності промислових підприємств є конкуренція, зростання науково-технічного потенціалу, зміна поведінки споживачів та динамічні процеси глобалізації.
Інновації в маркетингу охоплюють вдосконалення процесів виробництва товарів, оновлення та покращення їх дизайну, упаковки, методів просування, стимулювання продажів і встановлення оптимальних цін на продукцію.
У ході дослідження було розглянуто класифікацію маркетингових інновацій за загальними та специфічними ознаками, що ґрунтуються на їх впливі на поведінку соціальних груп. Усі типи інновацій тісно взаємопов’язані, утворюючи єдину систему інноваційного маркетингу. Поєднання різних інноваційних підходів призводить до змін у маркетинговому комплексі підприємства.
Зазначено, що стратегії, які базуються на сучасних технологіях і спрямовані на освоєння нових ринків, мають високий рівень ризику. Вони потребують значних зусиль як у маркетинговій, так і в технологічній сфері, включаючи прийняття виважених рішень під час розробки та впровадження стратегій у таких аспектах, як товарна політика, ціноутворення, методи просування, рекламна діяльність та вибір цільових ринків. Обрання стратегії має враховувати сильні та слабкі сторони підприємства, його можливості та загрози, а також ресурсний потенціал, позиції на ринку та стратегічні цілі.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Інна СИСОЄВА, Олена ЦІХАНОВСЬКА (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.