ІНСТРУМЕНТАЛЬНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СКЛАДОВОЇ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ БІЗНЕСУ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2025-338-14Ключові слова:
економічна безпека підприємства, маркетингова складова економічної безпеки підприємства, маркетингові інструменти, цифрова економіка, цифрова трансформація бізнесу, Маркетинг 6.0Анотація
У роботі сформована система інструментального забезпечення маркетингової складової економічної безпеки підприємства в умовах цифрової трансформації бізнесу: комплексне поєднання інструментів маркетингу, які передбачені концепціями 4P, 4C та Markеting 6.0 (MT 4P+MT 4C+MT 6.0). Саме таке поєднання маркетингових інструментів дозволить забезпечити оптимальний рівень маркетингової складової економічної безпеки підприємства. Авторами відображені складові 4P та 4С-маркетингу, також представлена еволюція та специфіка концепцій Маркетинг 1.0, 2.0, 3.0, 4.0, 5,0 та Маркетинг 6.0. Відображено основні інструменти Маркетингу 5.0, які дозволяють відтворити роботу експертів-маркетологів: штучний інтелект, NLP, IoT, робототехніка, доповнена та віртуальна реальність, блокчейн. Також проаналізовані компоненти Маркетингу 5.0 та відповідні інструменти їх забезпечення: Data-driven marketing (аналітичні інструменти, наприклад, Google Analytics); Predictive marketing (інструменти для аналізу великих даних (Big Data); BI-системи візуалізації даних; CRM-системи; платформи для аналізу даних; інструменти для A/B-тестування; платформи для автоматизації маркетингу); Contextual marketing (технології штучного інтелекту); Augmented Marketing (алгоритми машинного навчання та технології штучного інтелекту); Agile Marketing (Agile-інструменти).
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Інна ЧАЙКОВСЬКА, Ірина ЗАКРИЖЕВСЬКА, Віталій КАРПЕНКО (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.