ОСОБЛИВОСТІ ВЕРБАЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЙ У ПУБЛІЧНОМУ УПРАВЛІННІ В УМОВАХ АДМІНІСТРАТИВНОЇ РЕФОРМИ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-300-6/2-14Ключові слова:
вербальні комунікації, органи державної влади, публічне управління, місцеве самоврядування, адміністративна реформа, маркетингові прийоми, реклама, рекламні повідомлення, паблік рилейшнзАнотація
У статті розглядаються роль та особливості вербальних комунікацій у роботі органів державної влади та місцевого самоврядування. Показано, що вербальні комунікації в публічній сфері полягають у здійсненні інформаційних обмінів, спрямованих на виконання функцій публічного управління. Підтверджено, що маркетингові прийоми та інструменти все частіше застосовуються державними та муніципальним службовцями, так як дають певні переваги зі створення умов для сталого розвитку територій і покращання якості життя населення, що є особливо актуальним під час впровадження адміністративної реформи – децентралізації управління, організації об’єднаних територіальних громад, укрупнення районів. Висловлено думку, що інструменти вербальних комунікацій здатні забезпечити цілеспрямований управлінський вплив на громадськість шляхом використання традиційних рекламних оголошень у ЗМІ, текстів теле- та радіоповідомлень, плакатів та білбордів, а також комунікаційних PR-моделей, Інтернет-реклами та ін. Отже, доведено, що застосування маркетингових комунікаційних підходів та інструментарію в системі публічного управління є не тільки доцільним, а й необхідним.