ФОРМУВАННЯ ІННОВАЦІЙНО-ІНВЕСТИЦІЙНОГО ПІДХОДУ В УПРАВЛІННІ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ КОМПАНІЙ ТРАНСПОРТНОЇ ГАЛУЗІ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-302-1-29Ключові слова:
інновація, інвестиція, система показників, перевезення, бізнес-процеси, стратегіяАнотація
Невід'ємною вимогою ефективної організації міжнародних вантажних перевезень вітчизняними автотранспортними компаніями є забезпечення комплексності та взаємозв'язку всіх ключових бізнес-процесів. Економічні інструменти, які базуються на системі збалансованих балів, охоплюють (принаймні концептуально) всі аспекти діяльності підприємства і сприяють тому, що всі процеси в організації спрямовані на досягнення її стратегічних цілей.
Передумовою для появи збалансованої системи показників було прагнення іноземних компаній посилити управлінську функцію за рахунок органічного узгодження інтересів різних груп: акціонерів, споживачів, партнерів, кредиторів.
Україна нині на етапі формування і консолідації галузі, істотно поступаючись країнам Західної Європи як за якістю, так і за комплексністю послуг, які надаються національними транспортними компаніями. BSC (Збалансована система показників) не тільки представляє собою оцінну систему, але і служить засобом стратегічного управління, так як дозволяє і сформулювати стратегію розвитку компанії, і перевести її в площину конкретних стратегічних завдань і показників, їх визначають. Складова внутрішніх бізнес-процесів визначає види діяльності, найбільш важливі для досягнення цілей споживачів і акціонерів. Цілі і показники формуються після розробки фінансової та клієнтської складових, що дозволяє орієнтувати параметри внутрішніх бізнес-процесів на задоволеність клієнтів і акціонерів.