ТЕОРЕТИЧНІ ПОЛОЖЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТНИМ РОЗВИТКОМ ПІДПРИЄМСТВ РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-298-5(2)-59Ключові слова:
конкурентний розвиток, ресторанний бізнес, механізм управління, принципи управління, цифровізація, соціальна відповідальністьАнотація
Обґрунтовано теоретичні положення та практичні рекомендації щодо формування та імплементації механізму управління конкурентним розвитком підприємств ресторанного бізнесу. Розроблено систему з шести взаємопов'язаних теоретичних положень, які розкривають сутність та особливості організації управління конкурентним розвитком у ресторанній сфері. Визначено, що конкурентний розвиток підприємств ресторанного бізнесу слід розглядати як динамічний процес, що відбувається у відкритій соціально-економічній системі та потребує врахування швидкої зміни споживчих трендів. Обґрунтовано принципи організації управління, серед яких виділено системність і цілісність, орієнтованість на інновації, клієнтоцентричність та емоційний підхід, гнучкість та адаптивність, відповідальність і стале зростання. Запропоновано структуру механізму управління конкурентним розвитком, яка включає цільовий, функціонально-управлінський, ресурсний, організаційний та контрольно-аналітичний блоки. Представлено підхід до реалізації конкурентного розвитку через відбір методів роботи, які відповідають характеристикам обраного аттрактору діяльності. Доведено необхідність постійного перегляду методів роботи через поширення процесів цифровізації економіки. Обґрунтовано залежність конкурентного розвитку від здатності ресторану підтримувати соціально-відповідальну діяльність та перетворюватися у вузловий елемент інституціонального середовища. В розробленій схемі візуалізації теоретичних положень представлено зіставлення принципів організації управління конкурентних розвитком з конкретними складовими механізму реалізації такого управління. Практична цінність розроблених положень полягає у створенні теоретичного підґрунтя для безперервного покращення конкурентної позиції підприємств ресторанного бізнесу через застосування інноваційних підходів в управлінні, підтримку унікальності пропозиції та забезпечення сталості розвитку.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 О. КОТОВ (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.