ВПЛИВ МАРКЕТИНГОВОГО ІНСТРУМЕНТАРІЮ НА ЕФЕКТИВНІСТЬ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВ АГРОСФЕРИ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-298-5(2)-56Ключові слова:
агросфера, інноваційні технології, конкуренція, маркетинг, маркетинговий інструментарій, поточне і стратегічне управління, цифровий маркетингАнотація
Стаття присвячена дослідженню впливу маркетингового інструментарію на ефективність стратегічного управління підприємств агросфери.
Визначено, що ефективне використання маркетингових інструментів забезпечує глибше розуміння ринкових умов, допомагає ідентифікувати потреби споживачів, аналізувати конкурентів і адаптувати стратегії до мінливого середовища. Це дозволяє підприємствам агросфери оптимізувати діяльність і досягати довгострокових цілей.
Доведено, що маркетингові інструменти сприяють адаптації до зовнішніх викликів. Завдяки аналізу даних, прогнозуванню попиту і плануванню збуту підприємства можуть ефективніше реагувати на ці виклики.
Встановлено, що цифровізація є рушійною силою маркетингових трансформацій. Інструменти цифрового маркетингу відкривають нові можливості для побудови взаємин із клієнтами, розширення ринків збуту та зниження витрат. Впровадження цих інструментів суттєво підвищує ефективність стратегічного управління.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 С. ПИВОВАРОВ (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.