ФОРМУВАННЯ ІНВЕСТИЦІЙНО-ІННОВАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВ ХАРЧОВОЇ ГАЛУЗІ В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ ТА РИЗИКОВОГО СЕРЕДОВИЩА
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-336-91Ключові слова:
інвестиційно-інноваційна діяльність, інвестиційно-інноваційна стратегія, підприємство харчової галузі ризики, цифровізація, цифрова трансформація, технологічні інноваціїАнотація
В дослідженні обґрунтовано інвестиційно-інноваційну стратегія підприємства харчової галузі, метою якої виступає забезпечення підвищення ефективності виробництва, створення продуктів з доданою цінністю, зниження витрат, покращення якості продукції та мінімізація екологічного впливу. Визначено, що для досягнення поставленої мети підприємство має керуватися набором принципів: сталості розвитку, цифрової трансформації, гнучкості, адаптивності, кооперації, партнерства та ризик-менеджменту. Запропонована стратегія передбачає комплекс заходів за напрямами: технологічна модернізація, розробка інноваційних продуктів, екологічна стійкість, фінансове забезпечення, розвиток персоналу та цифровий маркетинг. Реалізації інноваційно-інвестиційної стратегії підприємства харчової галузі забезпечить низку позитивних змін, спрямованих на підвищення ефективності його діяльності та зміцнення ринкових позицій: підвищення прибутковості харчового підприємства, забезпечення виходу підприємства на нові ринки, оптимізацію виробничих процесів, посилення лояльності споживачів, підвищення рівня інноваційної культури та цифрової грамотності персоналу.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Каріна НЕМАШКАЛО, Юрій ДАНЬКО , Андрій ЛИЗОГУБ (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.